sobota, 22 czerwca 2013

Od autorki

Jak mogliście zauważyć, pod ostatnim postem tj. epilogiem, nie dodałam komentarza odautorskiego.
Postanowiłam, że dodam osobny post, w którym podziękuję Wam za wszytko.
No więc dziękuję za to, że czytaliście i komentowaliście moje "coś" bo historią nie da się tego nazwać xD
Cóż, muszę przyznać, że do ostatniej chwili zastanawiałam się czy ich ze sb połączyć, czy też nie. Ale postanowiłam, że skoro w życiu o happy endzie mogę tylko pomarzyć, to niech chociaż tutaj on będzie.
Przywiązałam się do tej historii.
I nie powiem, jestem z niej zadowolona. Bardziej niż z poprzedniej.
W następnej będzie ...
uwaga uwaga!
coś, co tygryski lubią najbardziej czyli...
FILOZOFICZNE PRZEMYSLENIA!
Tak!
Nie no żarcik taki, pod koniec roku jestem już leciutko nieogarnięta, ale serio, będzie więcej przemyśleń, mniej dialogów, postaram się.
Pomóż mi zapomnieć...  <--- oto link do nowej opowieści. :)
Zacznę publikować we wrześniu, więc trzmajcie kciuki, i życzcie mi powodzenia xD

A jeśli już o życzeniach mowa...
Chciałabym życzyć wszystkim moim czytelnikom a także osobie, która pod jednym z rozdziałów zamieściła "konstruktywną krytykę" pt. "piszesz beznadziejnie pozdrawiam", wesołych i udanych wakacji. Abyście wrócili do szkoły pełni pomysłów, co robić, aby nie nudzić się na lekcjach. :))

Będę za Wami trochę tęsknić :'(
Do zobaczenia niebawem na "pomóż mi zapomnieć"...
Żegnajcie!


19 komentarzy:

  1. To znowu ja! Nie no tak na serio to nie chciałam wypisywać tego co tu pod Epilogiem ;) Po pierwsze to nie "coś" tylko wspaniała historia. Po drugie to bardzo lubiłam tą historię, blog co ja plotę dalej lubię. Zawsze czekałam, aż coś dodasz nowego. Szkoda, że tak szybko zakończyłaś, ale może i tak lepiej? Może ten blog nie miałby "tego czegoś" , a uwierz mi zdecydowanie miał! Po trzecie to oczywiście będę zaglądać na nowego bloga i ciesze sie, że nas nie opuszczasz ;)

    Również życzę wesołych i mile spędzonych wakacji, oby trwały jak najdłużej!

    P.S Zapraszam do siebie na nowy i Serdecznie Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na kolejny epizod na http://siatkarskie-uniesienie.blogspot.com/2013/06/epizod-xv.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co moze mam sie wysilic dla takigo pisarza?? Napisalabym wiecej gdybym jakkolwiek cie znala wiec pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś się wysilić i więcej nie włączać przeglądarki. NIGDY. Pozdrawiam

      Usuń
    2. 1. Dzięki za podpisanie się.
      2. Nikt Cię o nic nie prosi.
      3. Jak już masz zamiar komentować negatywnie, to napisz tzw. konstruktywną krytykę. Byłoby mi milej czytać coś, co dałoby mi do myślenia.
      Również Cię pozdrawiam i życzę miłych wakacji...

      Usuń
    3. Za jakie podpisanie ci chodzi? Wogule ro prosze bardzo jezeli nie lubisz krytyki to nic pisac nie bede

      Usuń
    4. Padłam na twarz...
      Wybacz mi, ale nie jest to krytyka. Napisałaś tylko, że "Co moze mam sie wysilic dla takigo pisarza?? Napisalabym wiecej gdybym jakkolwiek cie znala wiec pozdro", ale tutaj nie ma krytyki. Jeśli Ci się nie podobało, to napisz czemu.
      Nie pisz, bo chyba Ci to za dobrze nie wychodzi...

      Usuń
  4. Hej! Nie wiem, czy jeszcze tu zaglądasz, ale jeśli tak, to...: zapraszam na http://un-poco-de-amor.blogspot.com na dziewiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka, zapraszam serdecznie do mnie na http://un-poco-de-amor.blogspot.com na dziesiątkę (:

    OdpowiedzUsuń
  6. 16 i 17 rozdział na http://nad-przepasciaa.blogspot.com/, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 18 rozdział na http://nad-przepasciaa.blogspot.com/ - zapraszam :*

      Usuń
  7. Jak ja wytrzymam do września? :<
    Będę czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hejka, u mnie właśnie pojawiła się jedenastka :)
    i btw, nie możesz napisać czegoś "wakacyjnego"? tęsknię za Tobą :CCC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki zajrzę :>
      Niestety, jutro wyjeżdżam i przyznaję się bez bicia, że póki co napisałam tylko prolog :< Wena mnie całkowicie opuściła :<<<

      Usuń
  9. 19-stka na http://nad-przepasciaa.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Po dłuższej nieobecności pragnę Cię wreszcie zaprosić na rozdział 12 na http://un-poco-de-amor.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! (: Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na un-poco-de-amor.blogspot.com na (mam nadzieję, że nie pechową) trzynastkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Zapraszam serdecznie na czternastkę na http://un-poco-de-amor.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, u mnie właśnie pojawiła się piętnastka :) [http://un-poco-de-amor.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń